امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16746 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری برگزار شد؛

همایش 2000 نفری پیاده روی خانوادگی در منطقه 15

خبرایران : همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه 15 به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) با حضور رئیس سازمان ورزش و شهردار منطقه برگزار شد.
همایش 2000 نفری پیاده روی خانوادگی در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه ضمن حضور در این همایش و تبریک دهه کرامت گفت: امکانات و زیرساختهای بسیار خوبی در 10 سال گذشته در مناطق شهرداری تهران ایجاد شده که این امکانات به مراتب در جنوب شهر بیشتر از مناطق شمال تهران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امکانات و سرانه های ورزشی ما در منطقه آماده است از شهروندان جهت بهره مندی ازاین امکانات دعوت کرد و از آنان خواست تا  برنامه ریزی لازم برای استفاده از این امکانات را داشته باشند.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: این همایش به همت اداره تربیت بدنی منطقه از ساعت 8:30 الی 11 صبح روز جمعه مورخ 15 مرداد از ایستگاه آتش نشانی محله مشیریه تا آبنمای بوستان خلیج فارس با حضور 2000 نفر از خانواده های معظم شهدا، شورایاران و شهروندان برگزار شد .

وی یادآور شد: در مسیر همایش نیز با برپایی غرفه های ورزشی و فرهنگی خدمات لازم به شهروندان ارائه شد و در پایان مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی چون سفر زیارتی مشهد مقدس، دوچرخه و ... به شرکت کنندگان اهدا شد.

شایان ذکر است، دکتر رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این همایش ضمن تشکر از حضور پرشور شهروندان در همایش پیاده روی و شهردار منطقه که همواره در جمع مردم هستند گفت: حضور در این برنامه ها باعث می شود که افراد با شادابی و نشاط بیشتری به جمع خانواده ها برگردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب