امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13970 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مورچه از گوش‌های این دختر هر روز بیرون می‌آید‎+ تصاویر

خبرایران:دختری ۱۲ ساله و اهل یکی از شهرهای غربی هندوستان با مشکلی عجیب و باورنکردنی مواجه شده که همه پزشکان را درگیر خودش کرده است.
مورچه از گوش‌های این دختر هر روز بیرون می‌آید‎+ تصاویر

هر روز از گوش های این دختر مورچه ای بزرگ خارج می شود و با اینکه والدین وی به پزشکان زیادی مراجعه کرده اند ولی هنوز دلیل خاصی برای این مشکل پیدا نکرده اند. هیچکس نمی داند که این مورچه ها از کجا می آیند و چطور وارد گوش این دختر جوان می شوند.

این مشکل از ماه آگوست سال قبل شروع شد. زمانی که این دختر جوان از درد گوش هایش شاکی بود و والدینش دیدند که از گوش های دخترشان مورچه بیرون می آید. با آزمایش ها و اسکن هایی که انجام دادند, با تعداد زیادی لارو حشره در درون گوش این دختر مواجه شدند. در بیمارستان گوش وی را شستشو داده و تمام لاروها را از بین بردند ولی همچنان به دلایل نامعلومی درون گوش این دختر مورچه دیده می شود.

دکتر معالج بیمارستان می گوید : ما همه نوع آزمایش از جمله ام آر آی و سی تی اسکن را هم انجام دادیم ولی همه چیز نرمال به نظر می آید و نمی دانیم این مورچه ها از کجا می آیند.والدین این دختر دیگر از یافتن راه حلی برای این مشکل ناامید شده اند. این دختر کوچک به همین دلیل نمی تواند درون کلاس تمرکز داشته باشد و حس بدی دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب