امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 13098 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اخبار و تصاویر جنایات داعشی ها؛

دستبرد داعش به انبارهای «گاز اعصاب» قذافی/ داعش صاحبش را تهدید کرد/ غفلت رسانه ها از گروه های تروریستی در سایه توجه به داعش

خبرایران: هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد.
دستبرد داعش به انبارهای «گاز اعصاب» قذافی/ داعش صاحبش را تهدید کرد/ غفلت رسانه ها از گروه های تروریستی در سایه توجه به داعش
به گزارش خبرایران، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.
 

آیا "بمباران اشباع" می تواند داعش را نابود کند؟

 
"تد کروز،" سناتور جمهوریخواه آمریکا از طرح "بمباران اشباع" -- بمباران گسترده هوایی -- برای نابودی گروه تروریستی داعش استقبال کرد.
 
خلاصه اخبار داعش؛
 
 
پایگاه اینترنتی "هافینگتون پست" در گزارشی نوشت: برخی گروه های تروریستی توجه رسانه ها را به شدت به خود جلب کرده اند.
 
خلاصه اخبار داعش؛
 
 
پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی راشای تودی، در گزارشی به عنوان «میان اسد و داعش یکی را انتخاب کنید»  نوشت: یکی از اعضای هیئت متشکل از قانونگذاران فرانسوی که به تازگی از سفر به سوریه بازگشته ، بر این باور است که معمای مرتبط با بحران سوریه آسان است. 
 
خلاصه اخبار داعش؛
 
 
گروه تروریستی داعش عربستان سعودی را به علت "ائتلاف با صلیبیها" به حمله به این کشور تهدید کرد. 
 
خلاصه اخبار داعش؛
 
 
تروریست‌های داعش در ویدئویی که روز جمعه منتشر کرده‌اند، 5 مرد را با شلیک گلوله به سرشان به قتل می‌رسانند.
 
خلاصه اخبار داعش؛
 
 
"احمد قزافی،" پسر عموی "معمر قزافی،" دیکتاتور اسبق لیبی، فاش کرد تروریست‌های داعش بارها به منابع ذخیره سازی مهمات و تسلیحات قزافی دستبرد زدند و در این مدت مقادیر زیادی از تسلیحات شیمیایی "گاز اعصاب" را به سرقت بردند.
 
خلاصه اخبار داعش؛
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب