امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12253 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به قلم آلن فریدمن؛

جزئیات جنجالی زندگی خصوصی و عاطفی برلوسکونی رونمایی شد + تصویر

خبرایران: کتاب «برلوسکونی چگونه یک میلیاردر بر کل ایتالیا مسلط شد» با اشاره به 9 سال نخست وزیری ایتالیا به جزئیات روابط عاطفی او اشاره کرده است.
جزئیات جنجالی زندگی خصوصی و عاطفی برلوسکونی رونمایی شد + تصویر

به گزارش خبرایران ، آلن فریدمن” در کتاب تازه خود تحت عنوان “برلوسکونی؛ چگونه یک میلیاردر بر کل ایتالیا مسلط شد” با اشاره به نه سال نخست وزیری ایتالیا به جزئیات روابط عاطفی او اشاره کرده است.
به گزارش خرداد، نویسنده این کتاب که روزنامه نگار روزنامه “فایننشال تایمز” است کتابش را در گفت و گوی مستقیم با “برلوسکونی” تهیه کرده است. “نیویورک دیلی نیوز” با اشاره به چگونگی نگارش این کتاب می نویسد:”در گفت و گوی طولانی با فریدمن، برلوسکونی ۷۹ ساله هرگونه اتهامی درباره ارتباطش با مافیا را رد کرده و خود را از هرگونه اتهام فساد مالی که در طول دهه های گذشته متوجه اش بوده مبرا دانسته است.

 


برلوسکونی به روزنامه نگار فایننشال تایمز گفته که ذاتا و از لحظه تولد “اغواگر” خانم ها به دنیا آمده است ! او در این گفت و گو اشاره کرده زمانی که  دشمنانش اتهاماتی را علیه او مطرح می کنند جذابیت او برای مردم بیشت می شود. او در این گفت و گو هم چنین آزار و اذیت جنسی با “روبی” رقاصه ۱۷ ساله را انکار کرده است.

 


ورونیکا لاریو همسر پیشین برلوسکونی

 


روبی رقاصه ای که برای برلوسکونی دردسرساز شد
در بخش دیگری از کتاب اشاره شده که برلوسکونی فرزند که کارمند بانک و یک زن خانه دار بوده است که برای نخستین بار ثروت خود را از راه کار در بخش املاک و مستغلات به دست آورد. پس از آن او تبدیل به غول رسانه ای ایتالیا شده و در واقع مبتکر ایجاد شبکه های تلویزیونی با دریافت حق آبونمان از بیننندگان بود و پیش از آن بینندگان ایتالیایی شبکه های دولتی ایتالیا را تماشا می کردند. او هم چنین ریاست باشگاه فوتبال آ ث میلان را برعهده دارد. در این کتاب ارزش کل اموال برلوسکونی ۹ میلیارد دلار ذکر شده است.

 

 

فرانچسکا پاسکاله معشوقه سابق برلوسکونی

 

 

مارا کارفانا وزیر کابینه برلوسکونی که گفته می شد با یکدیگر رابطه داشتند
فریدمن در بخش دیگری از این کتاب اشاره می کند که برلوسکونی مدعی است که تلاش کرد تا جورج دابلیو بوش رییس جمهوری پیشین امریکا و تونی بلر نخست وزیر پیشنی بریتانیا را از حمله علیه عراق تحت زمامداری صدام حسین بازدارد. نوینسده کتاب می نویسد:”برلوسکونی باور داشت که می توان صدام را وادار به تبعید و خروج از عراق کرد. او به همین خاطر تماس های شبانه ای با “معمر قذافی” رهبر پیشین لیبی داشت تا از طریق او صدام را متقاعد به کناره گیری از قدرت کند.”

 

 

ویلای برلوسکونی در سن مارتینو
برلوسکونی در این کتاب درباره خودش می گوید:”من هفتاد سالگی را گذرانده ام و قطعا شیطنت هایی دارم. اما طرح این موضوع که با ۳۳ دختر در دو ماه رابطه داشته ام قدری مبالغه آمیز است این موضوع حتی برای یک مرد ۳۰ ساله هم کمی اغراق آمیز است.” نویسنده این کتاب در بخش پایانی اشاره کرده که برلوسکونی علاوه بر ارتباط با روسپی زیر سن قانونی با ۶۱ مورد اتهام قضایی از جمله فساد مالی و تقلب مالیاتی و هم چنین رشوه و پولشویی مواجه بوده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب