امروز: شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ [2025/05/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11416 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری نخستين گردهمايي آينده‌ سازان ايران زمين با تأكيد بر هم دلي و هم زبانی بانک و مشتريان

خبرایران: اولين گردهمايي بازاريابي بانك ايران زمين با حضور رئيس و يكي از اعضاء هيئت مديره، معاون عمليات بانكي، مدير امور بازاريابي شعب و كارشناسان بازاريابي استان‌هاي كشور در محل هتل بزرگ تهران برگزار گرديد.
برگزاری نخستين گردهمايي آينده‌ سازان ايران زمين  با تأكيد بر هم دلي و هم زبانی بانک و مشتريان

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانك ايران زمين؛ دكتر محمدرضا اميرحسنخاني عملكرد بازاريابان بانك را در جذب و حفظ مشتري بسيار پراهميت عنوان نموده و اظهار داشت: بازاريابان بايد نيازهاي مشتريان را شناسايي نموده و آن‌ها را به بخش‌هاي مربوطه در بانك انتقال دهند تا بانك با ايجاد محصولات و خدمات بر اساس نياز مشتري، بتواند با حفظ مشتريان فعلي و جذب مشتريان جديد، سهم خود را از بازار بانكي افزايش دهد.

رئيس هيئت مديره بانك ايران زمين، در سخنان خود با استقبال و تاكيد بر حضور جوانان و نيروهاي مستعد و توانمند در حوزه بازاريابي جديد تصريح كرد: بازاريابي در گذشته تنها يك مضمون بود و در آن تعريفي از شناخت مشتري و ارتباط با او نشده بود، اما امروز به اين حوزه به‌عنوان يك دانش و نياز در سيستم نگاه مي‌شود كه كسب موفقيت در آن نيازمند شناخت علمي و دقيق بازار و تحولات آن است.

دكتر اميرحسنخاني اظهار داشت: بانكداري امروز به لحاظ مباحث مطرح شده و نحوه ارائه خدمات متفاوت با گذشته است و كسب موفقيت در آن نيازمند شناخت علمي و دقيق بازار و تحولات آن است و هنر بازاريابي اينست كه در شرايط مساوي شما برنده باشيد. اين شم و هنر بازاريابي است كه انشاء الله با هدايت و تلاش شما اين امر قابل تحقق است.

در اين گردهمايي تخصصي، دكتر رزيتا شهباز كشوري  مدير امور بازاريابي شعب در سال هم‌دلي و هم‌زباني دولت و مردم، محوريت آغازين سخنان خود درامر خطير بازاريابي را "برقراري و حفظ هم‌دلي و هم‌زباني در ميان بانك و مشتريان در سيستم بانكي" عنوان ‌نمود.

مدير امور بازاريابي شعب در ادامه به تشريح عناوين اصلي مباحث آموزشي و تخصصي اين گردهمايي در قالب: تغيير رويكرد در بازاريابي و فروش محصولات و خدمات بانكي، آشنايي با فلسفه بازاريابي در بانكداري نوين، بازاريابان سفارش قبول‌كننده و سفارش‌گيرنده و شناسايي مشتريان و تكنيك‌هاي بازاريابي در فرآيند مشتري‌يابي پرداخت.

كشوري خاطر نشان‌كرد: هدف از برگزاري اين گردهمايي، آموزش مسائل روز بازاريابي و آشنا نمودن كارشناسان و نمايندگان بازاريابي بانك با اهداف، برنامه‌ها، استراتژي و فرآيند اجرايي بازاريابي در بانك در راستاي جذب، حفظ و نگهداشت مشتريان و تغيير اساسي در رويكرد بازاريابي و روانشناسي بازاريابي در بانك است. تجهيز بازاريابان با دانش روز بازاريابي در كنار شناخت جامع‌تر از سيستم بانكي باعث افزايش بهره‌وري عمليات بانكي شعب و در نتيجه سودآوري دربانك خواهد‌شد.

برگزاري پنل تخصصي پرسش و پاسخ؛ كارگاه هم‌انديشي فردي در زمينه شناسايي " عوامل ترك شعبه ازجانب مشتريان"و كارگاه آموزشي " ارائه راه‌حل‌هاي بازاريابي در راستاي آسيب‌شناسي بازاريابي در سراسر كشور" از ديگر محورهاي تخصصي اين گردهمايي بود.

اين همايش يكروزه درروز پنجشنبه هشتم مردادماه سال جاري درسالن همايش‌هاي هتل بزرگ تهران برگزار شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب