امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10968 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی مطرح شد؛

انتشارجهانی مدل سرآمدی روابط عمومی را خواستارم/ سرآمدی به فرهنگ، سیاست های اقتصادی، رسانه ای و سیاسی بستگی دارد

خبرایران: رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در پیامی به چهارمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی های ایران انتشار جهانی مدل سرآمدی روابط عمومی خواستار شد.
انتشارجهانی مدل سرآمدی روابط عمومی را خواستارم/ سرآمدی به فرهنگ، سیاست های اقتصادی، رسانه ای و سیاسی بستگی دارد

به گزارش خبرنگار خبرایران، در پیام دکتر «آبی بل سانچر دی والتر» که امروز (چهارشنبه) در آیین چهارمین دوره تجلیل از سرآمدان روابط عمومی های ایران قرائت شد آمده است: سرآمدی (خلاقیت، به روز شدن و گام برداشتن در جهت اهداف سازمانی) در روابط عمومی با اهتمام صاحبنظرانی چون جیمز گرونیگ و دیوید دوژیر شکل گرفته است و امروزه ، سازمان ها تلاش می کنند سرآمدی خود را با مشارکت در برنامه جهانی نظیر جایزه طلایی انجمن بین المللی روابط عمومی و همچنان در برنامه های ملی نظیر آیین تقدیر از سرآمدان در جمهوری اسلامی ایران، نشان دهند.

به گفته وی سرآمدی در مکان های مختلف، دارای معانی خاص است و به فرهنگ، سیاست های اقتصادی، رسانه ای و سیاسی بستگی دارد.

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در این پیام می افزاید: برای من جالب توجه است در جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از چارچوب مدل تعالی سازمانی EFQMو دانش انباشته صاحبنظران روابط عمومی در سطح جهان، مدلی به نام «سرآمدی روابط عمومی» ارائه شده است.

سانچر دی والتر می افزاید: این مدل دارای 9 معیار بنیادین و 81 معیار فرعی است و با استفاده از آن می توان کیفیت عملکردی، ساختاری، توانمندی های فنی، انسانی، مادی و لجستیکی آن را با یک عدد مشخص که نمایانگر وضعیت کلی روابط عمومی در یک سازمان است را مشخص کرد.

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی در این پیام ضمن قدردانی از هوشمند سفیدی دبیر این همایش و دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برای ارائه مدل سرآمدی جامع و کامل در ایران، این مهم را یک دستاورد در حرفه روابط عمومی عنوان کرد .

سانچر دی والتر تصریح کرد: براین باورم که روابط عمومی سرآمد، یک روابط عمومی پیشرفته در تمامی ابعاد است که که می تواند نتایج مفیدی را برای تمامی ذینفعان داشته باشد.

چهارمین آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی های کشور با حضور شماری از مسئولان فرهنگی، اساتید علوم ارتباطات، پیشکسوتان و 500 نفر از دست اندرکاران حرفه روابط عمومی در مرکز همایش سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار و در این آیین از 36 روابط عمومی سرآمد وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها و مراکز دولتی و بخش های خصوصی تجلیل شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب