امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10404 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

داعش شیوه های نوینی برای اعدام رونمایی کرد +تصاویر

خبرایران:گروه تروریستی تکفیری داعش در ادامه جنایات ضد بشری خود با انتشار تصاویری از اعدام گروهی از شهروندان اهل سنت ساکن استان نینوی عراق به اتهام جاسوسی برای دولت و ارتش این کشور خبر داده است.نکته قابل توجه استفاده داعش از 3 شیوه منحصر به فرد و جدید برای اعدام قربانیان بوده است.
داعش شیوه های نوینی برای اعدام رونمایی کرد +تصاویر
بر اساس تصاویر منتشره قربانیان مراسم اعدام داعش به سه روش "غرق کردن در آب استخر، انهدام خودروی حامل آنها با موشک انداز ضدتانک آرپی جی7 و قطع سر از طریق بمبگذاری" جان خود را از دست داده اند. پیش از این گروه تکفیری داعش که مورد حمایت دولتهای عربستان سعودی و ترکیه قرار دارد، از روشهایی همچون قطع سر با شمشیر و چاقو، اعدام با شلیک گلوله و به صلیب کشیدن قربانی استفاده کرده بود.در ابتدای تصاویر، قربانیان به شیوه رایج داعش مجبور به اعتراف به موارد اتهامی خود شده و سپس به شیوه های ذکر شده اعدام می گردند. واحد رسانه ای وابسته به داعش اتهام این افراد را همکاری با دولت و ائتلاف آمریکایی - ارتجاع عربی به اصطلاح مبارزه با تروریسم و نشانه گذاری ساختمانها و مراکز استقرار نیروها و تسلیحات این گروه در استان نینوی عنوان کرده است.

لازم به ذکر است که شهر موصل مرکز استان نینوی از نخستین مناطق کشور عراق بود که بصورت داوطلبانه و با میل و رغبت ساکنین و خیانت مشایخ و برخی مسئولان بعثی باقیمانده در ادارات دولتی و نیروهای نظامی و امنیتی  مستقر در آن پذیرای حضور عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش شده بود.

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب