کد مطلب: 2485 | زمان انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ۸:۴:۱۰ | سرویس خبری: راه و شهرسازی
پاسخ به شکایت مسافران قطار از طریق تماس تلفنی و پیامک به 5149
خبرایران: سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راهآهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانهروز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی سؤالات مسافران و هموطنان خواهد بود.
به گزارش خبر ایران ، مسافران و متقاضیان میتوانند پس از تماس با شماره مذکور (5149-021) از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری، مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن از جمله استرداد بلیت، صدور المثنی، حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاهها و از این قبیل بهرهمند شوند.همچنین متقاضیان پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا، فاکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.هموطنان و مسافران می توانند با ارسال پیامک به شماره 5149-021 نسبت به گزارش مشکلات احتمالی در قطار به صورت آنلاین اقدام کرده تا متولیان سامانه در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.
لینک مطلب :
http://khabareiran.ir/news/2485