امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 848 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور؛

ستاد مبارزه با ویژه‌خواری به دلیل سوءاستفاده‌های چند ماه گذشته تشکیل است

خبرایران: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: سوءاستفاده‌هایی طی چند ماه گذشته رخ داده و زنگ خطری به صدا درآمده است که موجب تشکیل ستاد مبارزه با ویژه‌خواری شد.
ستاد مبارزه با ویژه‌خواری به دلیل سوءاستفاده‌های چند ماه گذشته تشکیل است

به گزارش خبرایران، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور  در حاشیه ختم والده محمدجواد ظریف وزیر خارجه که در مسجد نور تهران برگزار شد، در پاسخ به این سؤال که شهردار اهواز گفته است رئیس‌جمهور اواخر دی‌ماه به استان خوزستان و اهواز سفر می‌کند، اظهار داشت: وزیر کشور و شهردار اهواز دروغگو نیستند و انشاءلله این سفر انجام می‌شود.

وی درباره دستور ویژه رئیس‌جمهور برای مبارزه با ویژه‌خواری نیز گفت: دولت یازدهم از ابتدا بنا را بر این قرار داده که با رانت‌خواری مقابله کند، حفظ سلامت نظام اداری از مهمترین موضوعاتی است که آقای روحانی بر آن تاکید کرده و ستادی نیز برای این منظور تشکیل شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این اقدام صورت گرفته، توضیح داد: سوءاستفاده‌هایی طی چند ماه گذشته رخ داده و زنگ خطری به صدا در آمده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب