امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 63554 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدمکاریان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شاهین موتورنماینده انحصاری موتورسیکلت های لیفان درایران است/ شاهین موتور در سراسر ایران بیش از 70 فروشگاه اختصاصی در 26 استان دارد/ تابستان سال آینده خط 3 تولید شرکت شاهین موتورراه‌اندازی خواهد شد

خبرایران : مدیرعامل شرکت شاهین موتورگفت : شرکت شاهین موتورامروز 2 خط تولید دارد و با استقبال ویژه ای که مشتریان ما تاکنون ازمحصولات شرکت داشته اند، ما برای سال آینده خط 3 تولید را در تابستان سال 1403 راه‌اندازی خواهیم کرد.
شاهین موتورنماینده انحصاری موتورسیکلت های لیفان درایران است/ شاهین موتور در سراسر ایران بیش از 70 فروشگاه اختصاصی در 26 استان دارد/ تابستان سال آینده خط 3 تولید شرکت شاهین موتورراه‌اندازی خواهد شد

محمد مکاریان  مدیرعامل شرکت تولیدی شاهین موتور درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهار داشت : پیشینه فعالیت ما شرکت شاهین موتور به چندین دهه قبل باز می گردد. آنجا که بزرگ خاندان ما«حاج حسن مکاریان » درآن سال ها فعالیت های مختلفی در زمینه موتورسیکلت و قطعات داشته اند که می توان به دریافت نمایندگی سوزوکی در سال 1342 دراستان خوزستان اشاره کرد.


مکاریان تصریح کرد: پدرم«حاج رضای مکاریان» ازنوجوانی درکنار پدرشان به کسب تجربه پرداخته اند و پس از آن نیز سالها در این کسب وکارخانوادگی  فعالیت داشتند. تا اینکه ایشان درسال 1380 تصمیم به تاسیس شرکت شاهین موتوردرشهرک صنعتی شکوهیه قم گرفتند .


وی عنوان داشت: در ابتدا فعالیت کارخانه با تولید موتورسیکلت با برندهای «دلتا» و «امجد» در حجم های 125 سی سی الی 250 سی سی آغاز گشت . پس از مدتی با توجه به نیاز بازار با تولید موتورسیکلت با برند های «»هاتف و «آلتون» به راه خودشان ادامه دادند .


مکاریان ادامه داد :پس از10 سال فعالیت موفق و همکاری مستمربا شرکت «لیفان شاهین موتور» را به عنوان نماینده رسمی برند خود درایران انتخاب نمودند و با  دریافت نمایندگی رسمی از این شرکت ، خط تولید جدید با برند «لیفان» در کلاسهای متنوع ایجاد گردید که قدم به عرصه ای نو در تولید موتور سیکلت هایی با کیفیت برتر گذاشت.


این مدیرجوان صنعت موتورسیکلت اضافه کرد: امروز بنده به عنوان مدیرعامل شرکت شاهین موتور درحال انجام وظیفه هستم. درواقع امروز شاهین موتوربیش ازسه نسل سابقه فعالیت در صنف موتورسیکلت کشورمان را دارد.  

 

 


وی تاکید کرد: شاید کمتر صنفی سابقه سه نسل فعالیت در صنف موتور سیکلت را داشته باشد و این به پدربزرگ من «حاج حسن مکاریان» برمی‌گردد که از سال 1330 شروع شده و تا به امروز که من در خدمت شما هستم ادامه داشته است.


مکاریان با اشاره به اینکه شاهین موتورنماینده انحصاری موتورسیکلت های لیفان درایران است ، افزود : بیش از یک دهه است که ما نماینده تولید موتورسیکلت لیفان درایران هستیم. شرکت لیفان جزو 5 تولید کننده برترموتورسیکلت درچین و یکی ازبرندهای معتبر دردنیاست ،ما همکاری خود را با این شرکت از سال 1390 آغاز نموده‌ایم. محصولات لیفان را ما بیش از یک دهه است که درکشورمان تولید و برند دیگرما دلتاست از شرکت‌های چینی خریداری و در کشور خودمان تولید می‌کنیم.


وی درخصوص شبکه فروش اختصاصی شاهین موتورهم توضیح داد؛ شرکت تولیدی شاهین موتور در سراسرایران بیش از 70 فروشگاه اختصاصی در 26 استان دارد. این فروشگاه ها علاوه بر مراکز 26 استان در شهرهای مختلف هر استان نیزوجود دارند.


مکاریان اضافه کرد:مشتریان  ما می توانند با مراحعه به سایت موتورسیکلت شاهین  shahinmotor.com  ازفروشگاه‌های اختصاصی ما محصولات را مشاهده و نسبت به خریداری محصولات با شرایط ویژه ای که در نظرگرفته شده اقدام کنند.


وی ادامه داد: ما تا پایان امسال نیز6 نمایندگی دیگر علاوه بر 26 نمایندگی که در 26 استان کشور داریم ، تاسیس خواهیم کرد، تا تمام مراکز استانها کشور عزیزمان دارای نمایندگی موتورسیکلت شاهین باشند و به مشتریان سراسر کشورمان خدمات رسانی کنند. ضمن اینکه در راستای پوشش قراردادن سلایق مختلف مصرف کنندگان خودمان مشتریان عزیزمی‌توانند به فروشگاه‌های اختصاصی شاهین موتور در سراسر کشور مراجعه و ضمن دیدن محصولات شاهین موتور نسبت به خریداری محصولات با توجه به شرایط فروش هر محصول اقدام کنند.

مکاریان درخصوص تسهیلات شرکت شاهین موتور برای مشتریان خود نیز توضیح داد: شرکت شاهین موتور برای مشتریان خود تسهیلاتی‌ مانند اقساط 18 تا 22 ماهه برای خرید موتور سیکلت با تمام سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف  درنظرگرفته ، تا مردم عزیز بتوانند موتور مورد علاقه خود را خریداری و ازخدمات پس ازفروش شاهین موتور درحدود 100 مورد در سراسرکشورمان شامل گارانتی تمام محصولات استفاده کنند.


وی ابراز داشت : شرکت شاهین موتور امروز 2 خط تولید دارد و با استقبال ویژه ای که مشتریان ما تاکنون از محصولات شرکت داشته اند ، ما برای سال آینده خط 3 تولید را در کشور راه‌اندازی خواهیم کرد و انشاالله در تابستان سال 1403 کارخانه جدید افتتاح خواهد شد.


مکاریان با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم بهترین سرویس را به مشتریان سراسرکشور ارائه دهیم، بیان داشت: آنجایی که هر وسیله نقلیه ای علاوه بر استفاده های و کاربرد های مثبت خود یک سری معایبی نیز دارد، موتورسیکلت نیز اگر به درستی استفاده نشود ، می تواند خطرناک باشد. ما درشرکت شاهین موتور مدت 5 سال است که بر روی هر کدام از فروش محصولات خود یک عدد کلاه ایمنی را به صورت رایگان به مشتریان هدیه می‌دهیم. تا مشتریان ما با ایمنی کامل از وسیله نقلیه خود استفاده کنند.


وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت یک وسیله دوست داشتنی است، عنوان داشت: درچند سال اخیر اتفاق مهمی که در صنعت موتور سیکلت افتاده است تنوع محصولات با سلایق مختلف مصرف کنندگان می‌باشد. بنابراین می‌توان گفت موتورسیکلت امروز مختص به یک قشر و طبقه خاص نیست و همه اقشار مانند مهندسان، دکترها ، کارگران و.... همه با همدیگر از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند و توانسته‌اند بر روی همدیگر در خصوص استفاده درست از این وسیله تاثیرگذارباشند. بنابراین امروز موتور سیکلت یک وسیله مهم برای انجام کارهای روزانه است و در صورت استفاده درست هیچ خطری ندارد.

اطلاعات تماس :

 

  • آدرس : تهران خیابان ولیعصر نرسیده به پارک ساعی خیابان هجدهم پلاک 25 ساختمان شاهین موتور
  • تلفن :
  • 021-88551017/ 021-88551900
  • سایت :shahinmotor.com
  • ایمیل : info@shahinmotor.com
  • آدرس کارخانه :
  • قم، شهرک صنعتی شکوهیه، بلوار خامنه ای، خیابان بنفشه 2
  • تلفن :02533342711

 

 

گزارش تصویری نشست خبری «جایزه دادمان»
 
گزارش تصویری نشست خبری «جایزه دادمان»
 
گزارش تصویری نشست خبری «جایزه دادمان»
 
گزارش تصویری نشست خبری «جایزه دادمان»
 
گزارش تصویری نشست خبری «جایزه دادمان»
 
گزارش تصویری نشست خبری «جایزه دادمان»
 
گزارش تصویری نشست خبری «جایزه دادمان»
 

 

گزارش تصویری نمایشگاه «طراحی ایستگاه آتش نشانی »

 

 

 

گزارش تصویری نمایشگاه «طراحی ایستگاه آتش نشانی »
 
گزارش تصویری نمایشگاه «طراحی ایستگاه آتش نشانی »

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب