امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 60007 تاریخ انتشار: جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

غلامرضا مشایخی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت درمان پژوه تولیدکننده کیف‌های کمک‌های اولیه، بالش‌های آرتروز، پشتی‌های طبی و پدهای ژله‌ای است/ نیازمند حمایت دولت هستیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت درمان پژوه گفت : شرکت پزشکی درمان پژوه یکی از شرکتهای تولیدکننده و واردکننده محصولات DP.co در زمینه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و درمانی است که از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه واردات و توزیع تجهیزات پزشکی شروع و توانست در سال 1386 فاز اول تولیدات خود را آغاز کند.
شرکت درمان پژوه تولیدکننده کیف‌های کمک‌های اولیه، بالش‌های آرتروز، پشتی‌های طبی و پدهای ژله‌ای است/ نیازمند حمایت دولت هستیم

غلامرضا مشایخی مدیرعامل شرکت درمان پژوه درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت ما تولیدکننده کیف‌های کمک‌های اولیه، بالش‌های آرتروز، پشتی‌های طبی و پدهای ژله‌ای می‌باشد.
مشایخی افزود :شرکت از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه واردات و توزیع تجهیزات پزشکی آغاز و توانست در سال 1386 فاز اول تولیدات خود را شروع کند و در حال حاضر به یاری پروردگار فاز دوم تولیدات نیز در شرف افتتاح می باشد.
وی ادامه داد : تخصص ما در ارزیابی بازار ، خواسته های مشتری ، ارسال به موقع و ایجاد عملیات هماهنگ و یکپارچه فی مابین خرید ارزان و عرضه زیر قیمت بازار است که توانسته در رشد درآمد ، بهبود سودآوری و رقابت بهتر به ما کمک کرده باشد و در کنار آن رضایتمندی مشتری از خرید اجناس با کیفیت و دارای ضمانت معتبر را به همراه داشته است. که این خود اعتباری بزرگ برای گروه ماست.
مشایخی تاکید کرد : محصولات ما توسط داروخانه‌ها و کالاهای پزشکی در سراسر کشور توزیع می‌شود، همچنین صادرات به کشور عراق نیز داریم. از طرفی واقعا ما نیازمند حمایت دولت هستیم تا بتوانیم اهداف موردنظر در زمینه تولید تحقق بخشیم.
وی درپایان سخنان خود گفت : تربیت نیروی متخصص در زمینه تولید ، فروش محصولات و کالای پزشکی از دیگر افتخارات ماست که در طول این چند سال توانسته ایم به این امر نایل آییم. ضمن اینکه در نظر داریم با توسعه فعالیتهای خود در سطح کشور و اعطاء نمایندگی و تاسیس شعب خود در سایر استانها و سپس در خاورمیانه به افزایش اشتغال در کل این مناطق کمکی شگرف نموده تا در راستای ارتقا صنعت و اشتغال زایی شرکتی شایسته با گامهای بلند در این راستا بوده و از سویی دیگر کمک رسان به اقتصاد خانواده ها و کشور باشد.

 

ارتباط با ما

نشانی : تهران ، خیابان ولی عصر، نرسیده به سه راه جمهوری، بن بست صفاری پلاک 9 ، واحد9

تلفن :  (12 خط) 66401410-021

پست الکترونیکی :

darmanpajoohmashayekhi@gmail.com

آدرس سایت :

www.darmanpazhooh.com

اینستاگرام :

darmanpajooh

 

 

 محصولات :

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب