امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56443 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یخچال فریزرهای مجهز به آبریز و یخساز ال‌جی

خبرایران : امروزه دیسپنسرهای آب و یخ به یکی از امکانات محبوب و متداول آشپزخانه‌ها تبدیل شده‌اند. اما تنها با درک مزایا و ملزومات مدل‌های مختلف است که می‌توانید دقیقاً همان یخچال فریزر مجهز به دیسپنسر آب و یخی را که به بهترین نحو با نیازهای خاص سبک زندگیتان تناسب دارد پیدا کنید.
یخچال فریزرهای مجهز به آبریز و یخساز ال‌جی

 مجموعه یخچال فریزرهای ال‌جی به طور ویژه به انواع متنوعی از یخسازها و آبریزها مجهز شده‌اند تا برای هر خانه‌ای با توجه به امکانات و ویژگی‌های آن، مدل مناسبی در میان مدل‌های ارائه شده توسط این شرکت وجود داشته باشد. 
یخچال فریزرهای ال‌جی از یخچال‌های فریزر بالا–پایین تا مدل‌های جدید InstaView ، در سبک‌ها و رنگ‌های مختلف نظیر مشکی یا استیل و انواع دارای لوله‌کشی و بدون لوله‌کشی ارائه شده‌اند. این راهنما توصیه‌های جامعی را در خصوص نحوه کار دیسپنسرهای آب و یخ و تفاوت بین مدل‌های مجهز به لوله‌کشی و فاقد لوله‌کشی فراهم می‌کند.


1. یخچال فریزرهای مجهز به آبریز و یخساز چگونه کار می‌کنند
اکثر مدل‌های یخچال فریزر مجهز به دیسپنسر آب و یخ دارای مخزن ذخیره آب هستند و به این ترتیب دمای آب با همان فن‌آوری سرمایشی یخچال فریزر کنترل می‌شود و دسترسی سریع و آسان به آب خنک و یخ را برای کاربر فراهم می‌کنند. مشخصات فنی دیسپنسرهای آب و یخ ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشند مثلاً دیسپنسرهای همه کاره قادرند آب، یخ قالبی و یخ خرد شده را فراهم ‌کنند در حالی که سایر دیسپنسرها تنها عملکردهای خاصی مانند آب فیلتر شده یا یخ قالبی را ارائه می‌کنند.   

2. دیسپنسرهای دارای لوله‌کشی و فاقد لوله‌کشی
مجموعه یونیت‌های یخچال فریزرهای مجهز به دیسپنسر آب و یخ ال‌جی بسته به این که به لوله‌کشی آب وصل می‌شوند یا خیر، نحوه عملکرد متفاوتی دارند. مدل‌های مجهز به لوله‌کشی مستقیماً به لوله‌کشی آب خانه وصل می‌شوند و به این طریق دسترسی مداوم به آب و یخ را فراهم می‌کنند.
مدل‌های فاقد لوله‌کشی دارای مخزن آب هستند که این مخزن‌ها بسته به مدل و سبک محصول ظرفیت‌های متفاوتی دارند. برای پر کردن آسان می‌توان مخزن‌ را از دستگاه جدا کرد. با این یخچال فریزرها کاربران می‌تواند بدون نیاز به اتصال به لوله‌کشی آب از دسترسی آسان به آب خنک و یخ لذت ببرند.  


3. مزایای انتخاب یخچال فریزر مجهز به دیسپنسر آب و یخ ال‌جی
مجموعه یخچال فریزرهای مجهز به دیسپنسر آب و یخ ال‌جی مدل‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلفی دارند. مدل‌های جدیدتر مانند GR-X267CQES LG InstaView™ Double Door Fridge و GR-L267SLRL LG Side-by-Side Fridge از جدیدترین فن‌آوری‌ها برخوردارند و کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند به سادگی از دیسپنسری کاملاً بهداشتی به آب تازه و تصفیه شده دسترسی داشته باشند.  
4. یخچال‌های فریزر بالا-پایین دارای دیسپنسر آب و یخ و یا تنها دارای دیسپنسر آب
چه به دنبال آبریز و یخساز با جدیدترین ویژگی‌ها باشید و چه تنها به یک آبریز ساده با کاربری آسان نیاز داشته باشید ال‌جی مجموعه‌ای از کارایی‌های عالی را برای رفع نیازهای شما به بهترین نحو فراهم کرده است.  


یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی
یخچال جدید سایدبای‌ساید LG GR-L267SLRL با ظرفیت بالای 617 لیتر، به ویژگی‌های سرمایشی نوآورانه و فن‌آوری‌های بسیار پیشرفته مجهز شده و دارای درب فوق باریک است. این یخچال فریزر سایدبای‌ساید با برخوداری از یخ‌ساز با قابلیت فراهم کردن یخ قالبی و یخ خرد شده، دیسپنسر آب و مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند برای حفظ بهتر تازگی مواد غذایی برای مدتی طولانی‌تر گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. این یخچال فریزر سایدبای‌ساید برای خانه‌ها یا خانواده‌های بزرگ‌تر که نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارند بسیار مناسب است و بدون نادیده گرفتن زیبایی ظاهری ظرفیت بیشتری را فراهم می‌کند.

یخچال دو-درب InstaView
یخچال زغالی رنگ LG InstaView™ Double Door Fridge GR-X267CQES که از دیسپنسر آب و یخ نیز برخوردار است، مکملی شیک و زیبا برای کامل کردن هر خانه‌ای است و به ویژه برای کسانی که در جستجوی رنگی بین مشکی و نقره‌ای هستند، فوق‌العاده است. فن‌آوری InstaView با استفاده از یک پنل شفاف شیشه‌ای به شما اجازه می‌دهد محتویات داخل یخچال جادار خود را بدون باز کردن درب آن ببینید. یخچال‌های InstaView ال‌جی با برخورداری از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند دیسپنسر آب و یخ، طراحی زیبا و بافت استیل منحصربه‌فرد، فن‌آوری‌های هوشمند، درب باز کن خودکار، کاربری آسان روزمره و کشوهایی با قابلیت باز شدن خودکار که خوراکی‌ها را به سمت شما می‌آورند برای افرادی که عاشق داشتن محصولات سرگرم‌کننده در خانه خود هستند بسیار مناسب است.
مجموعه گسترده یخچال فریزرهای ال‌جی تنوعی عالی از یخ‌سازها و دیسپنسرها را به شما ارائه می‌کنند تا بتوانید محصولی را که کاملاً مناسب نیازهای خانگی خودتان است انتخاب کنید.

زندگی خوب است! 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب