امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56286 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آینه دستشویی فانتزی با لامپ LED / انواع آینه های سرویس بهداشتی

خبرایران : دکوراسیون داخلی، در لذت بردن از زندگی بسیار موثر است. همه ما دوست داریم از زندگی لذت ببریم. برای این منظور یکی از قسمت هایی از منزل که باید به دکوراسیون آن اهمیت بدهیم سرویس بهداشتی است.
آینه دستشویی فانتزی با لامپ LED / انواع آینه های سرویس بهداشتی

 

 

 

انواع آینه های سرویس بهداشتی

دکوراسیون داخلی، در لذت بردن از زندگی بسیار موثر است. همه ما دوست داریم از زندگی لذت ببریم. برای این منظور یکی از قسمت هایی از منزل که باید به دکوراسیون آن اهمیت بدهیم سرویس بهداشتی است. یکی از وسایلی که در دکوراسیون سرویس بهداشتی موثراست آینه دستشویی است. آیا اینکه آینه سرویس بهداشتی شما مناسب است؟ در این مقاله جدیدترین مدلهای آینه دستشویی را به شما معرفی می کنیم.

آینه دستشویی مدرن

زمانی که ما به زیبایی سرویس بهداشتی توجه و اهمیت می دهیم باید از آینه های طویل استفاده کنیم. نشان دادن کل فضای اتاق است یکی از ویژگی های آینه دستشویی مدرن است.پیشنهاد ما به شما استفاده از آینه های طویل است اگر می خواهید در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی خود از طول های بلند استفاده کنید، این آینه ها در ابعاد مختلف وجود دارند. در نظر داشته باشید که با این آینه می توانید تمام خوردگی ها و نم زدگی دیوار ها را بپوشانید که یک مزیت مهم محسوب میشود. یکی از به روز ترین و مجهز ترین تولید کننده های کابین روشویی های مدرن کارخانه ویتا بوده ، با کلیک بر روی محصولات مدرن میتوانید به روز ترین محصولات این شرکت را مشاهده کنید .

این مدل آینه ها مناسب سرویس بهداشتی و حمام بزرگ هستند، پس اگر فضای کوچکی دارید باید از آینه های دیگری استفاده کنید.

آینه دستشویی کمد دار

اغلب ما ایرانی ها، به دنبال آینه هایی هستیم که بتوانیم لوازم خود را در آن جای دهیم. آینه دستشویی کمد دار می تواند تمام لوازم بهداشتی و آرایشی، صابون، مسواک، نخ دندان و… در خود جای دهد.

تمام این لوازم به راحتی دیده نخواهند شد و در پشت آینه قرار می گیرند و ظاهر سرویس بهداشتی شما را خراب نخواهند کرد. آین آینه دارای لولاهایی است که درب آینه را به آرامی می بندند. رنگ مقاوم، با ماندگاری بالا از مزیت های آینه دستشویی کمد دار است و جز یکی از پر فروش ترین آینه ها در ایران است. این مدل آینه دستشویی، بهترین وسیله برای نگهداری از تمام لوازم آرایش و بهداشتی است.

برای انتخاب و استفاده از این آینه ها به اندازه آینه ها دقت توجه داشته باشید. این نوع آینه زیبایی بی حد و اندازه ای به سرویس بهداشتی شما می دهد. در برخی مدل های کمد دار از LED نیز استفاده شده است که زیبایی کار را چند برابر خواهد کرد. زیبایی نور LED این آینه هرکسی را خیره خواهد کرد.

دیوار تمام آینه

آینه دستشویی دیواری یک جایگزین زیبا برای آینه های سنتی است. در بسیاری از طراحی های جدید خانه ها این مدل آینه دستشویی به کار می رود. برای داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا می توانید از آینه های دیواری تمام قد استفاده کنید.

پیشنهاد می شود برای این کار تمام دیوار را آینه کنید. آینه کردن کامل دیوار، نسبت به کاشی کردن آن هزینه کمتری دارد.

آینه دستشویی بدون قاب

برای اینکه ظرافت و زیبایی به سرویس بهداشتی شما آورده شود می توانید از آینه دستشویی بدون قاب استفاده کنید این آینه را، هر کسی با هر نوع سلیقه ای می پسندد.این سبک آینه به راحتی آینه دستشویی مدرن را با آینه دستشویی سنتی ادغام کرده است و مناسب ساده پسندان است برای اینکه طرح بیش از حد ساده نباشد از آینه ۵ ضلعی نامنظم و LED استفاده کرده کنید که زیبایی فوق العاده ای به کار بخشیده است.

 

آینه دستشویی فانتزی با لامپ LED

در حال حاضر آینه های زیادی با لامپ های LED وجود دارد و در لیست پرفروش ترین آینه های حال حاضر دنیا مدل آینه دستشویی فانتزی با لامپ LED است.

چرا که با توجه به استفاده از لامپ LED، زیبایی بی اندازه ای به سرویس بهداشتی شما خواهد داد. طول این آینه به گونه است که کابینت های دیواری و آویز حوله در زیر آینه قرار می گیرد. از این رو هارمونی خاصی به سرویس بهداشتی شما خواهد داد.

نورپردازی همه جانبه این مدل آینه دستشویی فانتزی، با هدف از بین بردن سایه ها انجام شده است. با این نور پردازی به راحتی می توانید تمام جزئیات پوست خود را، برای آرایش و یا اصلاح بهتر ببینید. برای کسانی که با نور زیاد سرویس بهداشتی مخالفند، نور ملایم این مدل آینه دستشویی می تواند مورد پسند شما باشد.

آینه های گرد

یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار، آینه های گرد هستند. همه ما به آینه های چهارگوش عادت کرده ایم، این آینه می تواند این عادت را بشکند و حس تازه ای را به سرویس بهداشتی شما القا کند.

این مدل آینه توالت در طرح های گوناگونی وجود دارند، بعضی ها ساده و بدون حاشیه هستند، برخی مدل ها با بند و یا فلزی به دیوار متصل می شوند. برای کسانی که می خواهند یک تغییر اساسی در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود داشته باشند این نوع آینه ها پیشنهاد می شود.

 

آینه قفسه ای یا شلف دار

همه ما از کالاهایی که چند کار را باهم انجام دهند لذت می بریم. به خصوص اگر زیربنای منزل کوچک باشد. مثلا از مبل های تخت خواب شو استفاده می کنیم و… .

اما اگر سرویس بهداشتی کوچک باشد و هرکس لوازم مربوط به خود را داشته باشد، اوضاع کمی متفاوت تر می شود. یکی از انواع آینه فانتزی، مدل قفسه ای است. این مدل اندازه های مختلفی دارد. می توانید لوازم آرایش، یک شمع معطر، لوازم اصلاح آقایان، مسواک و هرچیز دیگری که ممکن است دست و پا گیر به نظر برسد را در این قفسه ها جای دهید.

هیچ یک از این لوازم برای شما دست و پا گیر نخواهند بود. آینه دستشویی شلف دار مشابه مدل قفسه ای است که طرفداران بسیاری دارد .

سعی کردیم جدیدترین مدل ها و پرفروش ترین آینه و فول ست رویال و فول ست های کلاسیک و فول ست چوب که در بازار موجود هستند، در داخل سایت بیاوریم و معتقد هستیم با مشاهده آینه ها امیدوارم ایده های جذابی به ذهن شما رسیده باشه و انتخاب ایده آلی برای خرید آینه دستشویی داشته باشید.

 

تولید داخلی

امروزه تولید کنندگان داخلی توانسته اند با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا محصولات با کیفیت و قابل مقایسه با برند های اروپایی و رعایت قیمت متناسب با عرضه داخلی بازار را به خوبی دست بگیرند . یکی از برترین شرکت های تولید کابین روشویی بهداشتی در ایران / تهران گروه تولیدی ویتا می باشد . تولید محصول با کیفیت با بهره گیری از بهترین متریال های داخلی و خارجی ، قیمت استثنایی ، تنوع کالا ، خدمات پس از فروش متعدد و نمایندگی های متعدد در شهر ها و استانهای متعدد ، صادرات به کشور های همسایه و رقابت با برند های بین المللی همگی سبب شده اند تا ویتا یکی از برند های مطرح کابین روشویی در کشور عزیزمان ایران گردد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب