امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 56040 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور شهردار منطقه 19 انجام شد؛

گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در بوستان بزرگ ولایت

خبرایران : مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه 19، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی، عباس شیر خدا پهلوان و از حماسه خوانان بنام، محمد محمودی خیر بنام از مربیان اسبق تیم ملی کشتی و مدیران شهری در زورخانه بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.
گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در بوستان بزرگ ولایت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این مراسم که به همت اداره تربیت بدنی و ورزش معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزار و با حضور پهلوان شیر خدا، پهلوان محمودی و تعدادی از خانواده های دارای بیماران سرطانی، سندرم دان، قطع عضو و... همراه بود.
عباس شیر خدا از پهلوانان و حماسه سرایان بنام کشور در این مراسم ضمن تشکر از شهردار و متولیان این برنامه گفت: ورزش زورخانه‌ای با کمک کردن و پرداختن به معنویت انسان دست مردم را گرفته و حتی در برخی موارد این روحیه پهلوانی دست متجاوز را از این سرزمین دور کرده پس جا دارد از این ورزش حمایت‌های بیشتری شود.
اجرای آیین‌های زورخانه‌ای، همنوایی و حماسه‌خوانی مرشدان برتر کشور، سخنرانی، تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی در حوزه‌های مختلف و ... از برنامه‌های متنوع این روز ملی محسوب می‌شود.
در بخشی از این مراسم با اهدای لوح و شال پهلوانی توسط پهلوانان نامدار از بانوان دارای فرزند سرطانی تجلیل شد.
براساس این گزارش این مراسم با حضور پهلوانانی چون محمدرضا توپچی قهرمان سه دوره کشتی باستانی،امین فرزانه خیر نامدار،سجاد سوری رکورد دار جهان و گینس، امیر عرب رییس هیئت ورزش های زورخانه ای، سلوکی نماینده سازمان ورزش شهرداری تهران، سرداران سپاه و استقبال پرشور خانواده ها و شهروندان همراه بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب