امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55598 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۴:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هدف توسعه سرانه هاي سلامت؛

بهره مندی محلات کم برخوردار منطقه 19 از خدمات رایگان اتوبوس سیار در هفته سلامت

خبرایران : شهردار منطقه 19 گفت: با هدف توسعه سرانه هاي سلامت، توجه شهروندان به مباحث مرتبط با سلامتي و لزوم پيشگيري از بيماري‌ها، اتوبوس سيار سلامت به منظور ارائه خدمات سلامت محور رايگان به شهروندان به طور ویژه در محلات کم برخوردار مستقر می شوند.
بهره مندی محلات کم برخوردار منطقه 19 از خدمات رایگان اتوبوس سیار در هفته سلامت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی با اشاره به اینکه این خدمات به مناسبت هفته سلامت با مشارکت اداره کل سلامت ارائه می شود افزود: این اتوبوس ها سه شنبه دوازدهم در محله دولتخواه جنوبی از ساعت 14 تا 16 و جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه در شهرک رسالت خیابان شهید عزتی از سات 14 تا 16 و صالح آباد خیابان شهید کلهر از ساعت 17تا 19 به شهروندان خدمت رسانی می کنند.
این مسئول ارتقاي سلامت عمومي جامعه و حساس کردن افراد نسبت به سلامت خود را يک وظيفه عنوان کرد و گفت: اتوبوس‌هاي سيار سلامت با همين رويکرد خدمات مشاوره تغذيه، کنترل قند، فشار خون، قد و وزن شاخص توده بدنی همراه با توزیع بروشور  به همشهريان عزیز خدمات ارائه می کنند.
فرهادی بیان کرد : درکنار این خدمات انواع بازی هادر قالب نشاط سالمندی، برپایی مسابقه در بین بزرگسالان و کودکان در کنار اتوبوس های سیار تدارک دیده شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب