امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47496 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گپ فیلم ، مرجع دانلود، نمایش و نقد و برسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

خبرایران: «انتقام‌جویان: پایان بازی» فیلمی فانتزی، علمی تخیلی است که با بودجه‌ای ۳۵۶ میلیون دلاری ساخته‌ شده است.
گپ فیلم ، مرجع دانلود، نمایش و نقد و برسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گپ فیلم، این فیلم آمریکایی را جو روسو و آنتونی روسو کارگردانی کرده‌اند. برادران روسو این فیلم را بر اساس شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان که شرکت مارول کامیکز خلقشان کرده؛ ساختند.

همکاری استن لی به‌عنوان نویسنده و جک کربی به‌عنوان تصویرگر موجب شد سال ۱۹۶۳، کتاب مصور انتقام‌جویان منتشر شود. مارول که خود این کتاب را منتشر کرده بود از داستانش نهایت استفاده را برد و اقتباس‌های گوناگونی از آن را در بازی‌ها و فیلم‌هایش به‌کار برد.

«انتقام‌جویان: پایان بازی» ادامه سه‌گانه انتقام‌جویانی است که پیشتر ساخته‌شده بود

سال ۲۰۱۲ «انتقام‌جویان» مارول ساخته شد. سه سال بعد از آن یعنی در سال ۲۰۱۵ «انتقام جویان: عصر اولتران» اکران شد. پیش از «انتقام‌جویان: پایان بازی» نیز فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» در سال ۲۰۱۸ ساخته‌ شده بود و این فیلم دنباله همان روایت است.

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی را مارول استودیوز تولید کرده و استودیو سینمایی والت دیزنی مسئولیت توزیعش را برعهده داشت.

داستان‌های ابرقهرمانی هرگز محبوبیتشان را از دست نمی‌دهند. انسان در هر سنی که باشد تمایل به قهرمان شدن دارد. به همین خاطر هم سری فیلم‌های انتقام‌جویان طرفداران پر و پا قرصی دارد. طرفدارانی که می‌خواهند ماجراهای مربوط به تور، کاپیتان امریکا، هالک و مرد مورچه‌ای را دنبال کنند.

 در خلاصه داستان «انتقام‌جویان: پایان بازی» آمده است:

بیست و دو روز بعد از آن که تانوس نیمی از جمعیت جهان را نابود کرد؛ کارول دنورز در آن زمان تونی استارک و نبولا که در اعماق فضا بودند را نجات می‌دهد و آن‌ّها را به زمین باز می‌گرداند.

سپس این گروه سه نفره به دیدار انتقام‌جویان می‌روند. برای نجات سیاره زمین و جلوگیری از خرابی‌های بیشتر، انتقام‌جویان بازمانده با یکدیگر متحد شده و به جستجوی تانوس می‌پردازند. در نهایت او را در سیاره‌ای غیرمسکونی پیدا می‌کنند تا تعادل جهان را حفظ کنند.

رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بردلی کوپر و جرمی رنر بازیگران فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی هستند.

دوبله با کیفیت فارسی «انتقام‌جویان: پایان بازی» توسط گپ فیلم

برای تماشا و دانلود فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» دوبله فارسی، می‌توانید به سایت گپ فیلم مراجعه کنید. گویندگانی چون منوچهر اسماعیلی، چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، زهره شکوفنده، ژرژ پطروسی، کیکاووس یاکیده، ناهید شعشعانی و سعید مظفری به جای شخصیت‌های فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی صحبت کرده‌اند. مدیر دوبلاژ این فیلم محمد علی جان‌پناه است.

«انتقام‌جویان: پایان بازی» اصالت را حفظ کرده است

سازندگان مجموعه انتقام‌جویان تمام تلاش خود را کرده‌اند که اصالت اثر حفظ شود به همین خاطر هم جزییات را بر اساس کتاب‌های مصور یا همان کمیک بوک‌ها به تصویر کشیده‌اند. همچنین تولیدکنندگان این قسمت از انتقام‌جویان بخشی‌هایی را برای ارجاع به قسمت‌های قبلی انتخاب کرده‌اند.

برای تمامی کسانی که عاشقانه صنعت سینما را دوست دارند این فیلم جذابیت دارد. برای آن‌هایی که می‌خواهند هیجان یا سرگرمی را با تماشای یک فیلم به دست آورند؛ انتقام‌جویان: پایان بازی بهترین انتخاب است.

پیتر تراورز، درباره این فیلم در رولینگ استون نوشته است: نباید انتظار یک پایان خوش را داشت تنها باید برای شوکه شدن آماده بود. این فیلم ۱۸۲ دقیقه‌ای توانسته ۸۴ درصد تماشاگران را از نظر سایت روتن تومیتو راضی نگه دارد.

چرا «انتقام جویان: پایان بازی» را نماینده سینمای عامه‌پسند می‌دانند؟

انتقام جویان: پایان بازی را نمی‌توان نماینده سینمای فاخر یا حتی سینمای هنری دانست. در واقع این فیلم بیشتر از آن که مخاطب را به فکر وادارد یا هدف از ساختش حل چالش‌های انسانی باشد؛ فیلمی برای سرگرم کردن مخاطبانش است.

از طرفی انتقام جویان: پایان بازی در سال ۲۰۱۹ میلادی توانست به تماشاگرانی را در سنین مختلف گرد هم آورد تا فیلمی ابرقهرمانی ببینند و سرگرم شوند. به همین خاطر این فیلم نماینده‌ سینمای عامه‌پسند در سال ۲۰۱۹ است.

سایت اطلاع‌رسانی فناوری سی‌نت (Cnet) این فیلم را یکی از فیلم‌های عالی نامیده و دراین باره نوشته؛ ابتدا و انتهای فیلم لحظاتی آرام و صمیمی دارد؛ همین مسئله باعث می‌شود از بقیه بلک‌باسترها بهتر باشد. انتقام جویان: پایان بازی یک پیروزی است.

نقاط قوت و ضعف «انتقام جویان: پایان بازی» چیست؟

این فیلم با یکی از موسیقی‌های راک کلاسیک به نام dear mr fantasy شروع می‌شود که بیننده را از نظر احساسی برای تماشای فیلم آماده می‌کند. موسیقی متن این فیلم که توسط آلن سیلورستری، ساخته‌ شده روی همه تماشاگران اثر می‌گذارد. این آهنگساز هالیوودی که تاکنون دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار و دو بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده، به‌خوبی فضای هیجانی و ابرقهرمانی اونجرز را شناخته برای همین هم مخاطب در هر سکانس از فیلم با موسیقی همراه می‌شود.

فرقی نمی‌کند از طرفداران قدیمی کمیک‌های مارول باشید و تک‌تک کاراکترهای آن را به‌خوبی بشناسید یا نه انتقام‌جویان به خاطر فیلم‌برداری و جلوه‌های ویژه‌اش جذبتان می‌کند.

برادران روسو در کارهای‌شان به کلوزآپ‌هایی می‌پردازند که از سینمای کره وام گرفته‌اند. این نماهای بسته در فیلم انتقام‌جویان احساسات شما را برمی‌انگیزاند.

با این‌ همه اگر شما مجموعه‌های قبلی انتقام‌جویان را ندیده باشید متوجه برخی از مسائل جزیی نخواهید شد چون داستان این فیلم در ادامه روایت‌هایی است که درگذشته بر شخصیت‌هایش افتاده.

نشانه‌های زیادی در فیلم هست که به پیشینه شخصیت‌ها و داستان‌هایی که از سر گذرانده‌اند مربوط می‌شود. دیالوگ‌های طناز فیلم نیز از دیگر نقاط قوت آن می‌باشد.

«انتقام جویان: پایان بازی» روایت واضح و قابل فهمی است. این فیلم درعین‌ حال داستان تقریبا پیچیده‌ای دارد. اگر به فیلم‌های هیجانی و ابرقهرمانی علاقه‌مند باشید مطمئنا از تماشای انتقام جویان: پایان بازی لذت می‌برید.

برای تماشا و دانلود فیلم سینمایی جدید دوبله/ زیرنویس می‌توانید به «گپ فیلم: مرجع دانلود فیلم و سریال» سر بزنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب