امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45706 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری سومین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه۲۱

خبرایران : با حضور شهردار منطقه۲۱، معاونین و مدیران شهری دخیل در امر آسیب های اجتماعی، نمایندگان نیروی انتظامی، مرکز بهزیستی وردآورد، پلیس راهور، سرکلانتر پهنه غرب پایتخت، معاون دادستانی ناحیه ده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، روسای کلانتری های ۱۵۰و۱۵۴ و سایر افراد مرتبط با امور اجتماعی و آسیب های مرتبط با این حوزه، جلسه سوم قرارگاه اجتماعی منطقه۲۱ برگزار شد.
برگزاری سومین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه۲۱

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه گفت: به لطف خدا در دو جلسه گذشته، برنامه ریزی و شیوه نامه های متناسبی توسط حاضرین به صورت مکتوب ارائه شد تا در ادامه راه طبق آنها عمل شود. رسیدن به نقطه مشترک می‌تواند زمینه رقم خوردن اتفاقی طلایی را در بهبود وضعیت آسیب های اجتماعی ایجاد کند.
وی ادامه داد: رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرک های محصور مسکونی منطقه۲۱ می‌تواند آسایش و راحتی ساکنین و همچنین امنیت و تعلق خاطر را در بین آنها ایجاد کند. ساماندهی خیریه ها و خیرین محلی و منطقه‌ای در همین راستا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: همانگونه که شهردار پایتخت نسبت به برگزاری جلسات قرارگاه اجتماعی مصمم است، ما نیز به نوبه خود در منطقه۲۱ این رسالت مهم را پیگیری می‌کنیم تا با تلاش جمعی و در سایه هم افزایی مسئولین در امور اجتماعی و فرهنگی، معضل آسیب‌های اجتماعی در تمامی جوانب مورد شناسایی، موشکافی و بررسی کارشناسی قرار گیرند.
وی تصریح کرد: مردم در امور مرتبط با آسیب های مختلف در سطح شهر، به عنوان کسانی که بدون واسطه مسائل را درک می کند، گوش و چشم ما باشند. با ارائه گزارش های خود، ما را در شناسایی به موقع و حل وفصل موضوعات یاری دهند. همکاری شهروندان با مدیران از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست به طور ویژه به آن نگاه داشت.
لازم به ذکر است؛ تمامی اعضای حاضر در قرارگاه اجتماعی به بیان موضوعات و محورهای تخصصی حوزه های فعالیت خود پرداختند و مقرر شده برپایه مصوبات این جلسه، در جلسه آینده نیز با طرح های متناسب حضور یابند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب