امروز: شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ [2020/01/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44033 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پاسخگویی به ۸۰ هزار تماس در مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت

خبرایران: مدیر مرکز امدادمشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: کارشناسان این مرکز ماهانه به بالغ بر ۸۰ هزار تماس مشتریان پاسخ می دهند.
پاسخگویی به ۸۰ هزار تماس در مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش خبرایران به قنل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان پیگیر سوالات، انتقاد و پیشنهادات مشتریان هستند، افزود: مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات ودرخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تایید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و.... بهره مند شوند.

وی اظهارداشت: این مرکز  با شماره گیری ۰۲۱۴۷۴۷ در ایام هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب