امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42112 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه۲۱: ذات اطلاع رسانی باید امیدبخش و فایده محور باشد

خبرایران : همزمان با هفدهمین روز از آذر ماه سال ۱۴۰۰، حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ با مسئولین رسانه های محلی و خبرنگاران سایت شهر دیدار و گفتگو کرد
شهردار منطقه۲۱: ذات اطلاع رسانی باید امیدبخش و فایده محور باشد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این نشست صمیمی که با هدف هم اندیشی با اصحاب رسانه های محلی و خبرنگاران مرکز ارتباطات شهرداری تهران ترتیب داده شده بود، گفت: کار در حوزه رسانه و خبر، رسالت بسیار خطیری را بر دوش فعالین این بخش نهاده؛ مسئولیت انتشار و اطلاع رسانی اخبار بسیار سنگین است.

وی افزود: در زمینه انتشار اخبار و اطلاعات می بایست نهایت دقت، صداقت و عدالت سرلوحه امور قرار گیرد تا خدایی ناکرده با درج مطلبی اشتباه، مشکلی به مشکلات افزوده نشود.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: به نوبه خود، نگاهی ویژه به مبحث اخبار و رسانه دارم؛ همواره بر این نکته اهتمام می ورزم که اخبار و اطلاعات مفید انتشار یابد، چراکه ذات این کار باید فایده محور باشد و زمینه های امید در جامعه را تقویت کند.

کاشانی پور اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد و تقویت امید در سطح جامعه و بین شهروندان، این است که آنها حس کنند حرف و درد دل آنها از طریق رسانه‌ها مطرح می‌شود، به گوش مسئولین می‌رسد و به مطالبات آنان ترتیب اثر داده خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: عنوان حرکت مدیریتی در منطقه۲۱، رشد پرشتاب انتخاب شده؛ که برنامه‌های دقیق کارشناسی، مدیریت صحیح، نظارت دقیق و از همه مهم تر مشارکت همه جانبه شهروندان و خدمتگزاران در شهرداری متضمن تحقق این شعار خواهد بود.

شهردار منطقه۲۱ تصریح کرد: مشارکت شهروندان در سایه تحکیم اعتماد آنها به مدیریت شهری محقق می شود و اصحاب رسانه در این مشارکت جویی و اعتماد سازی بسیار نقش آفرین هستند.

کاشانی پور ادامه داد: در دوره مدیریت فعلی، تمام تلاش من و همکارانم بر این است تا در مسیر رسیدن به شهری آباد و شهروندانی برخوردار حرکت کنیم.

لازم به ذکر است، در این نشست صمیمی هر یک از اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه به معرفی خود، بیان دیدگاه ها، ارائه نظرات و انتقادات سازنده در حوزه شهری پرداختند و شهردار منطقه۲۱ نیز تمامی نکات مهم گفته شده را یادداشت کرد تا در فرصتی دیگر به طور تفصیلی با این عزیزان مورد بررسی قرار دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب