امروز: شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ [2019/08/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40796 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول رسید

خبرایران: در هشتمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران، «روابط عمومی همراه اول» به عنوان تنها سرآمد هشت ستاره، موفق به دریافت تنديس زرين شد.
تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول رسید

به گزارش خبرایران از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ٢۵ تیرماه در هشتمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی هاي برتر كشور با اهدا تنديس های بلورین، سیمین و زرین تقدير به عمل آمد.
در اين همايش كه توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزيابی روابط عمومي هاي برتر كشور بر اساس مدل تعالي تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرين، سيمين و بلورين معرفي شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول كه در ارزيابي هاي صورت گرفته با ٨٣٢ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را كسب كرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای دومین سال پیاپی تنها روابط عمومی کشور بود که تنديس زرين ۸ ستاره دريافت كرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
پیام مهم سرآمدی این همایش نیز «تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره گیری از نوآوری فکری و فناوری های جدید» بود.
گفتني است مدل تعالی سازماني EFQM يك استاندارد اروپایی است كه به عنوان ابزاری قوی براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان های مختلف بكار گرفته می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب