امروز: شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ [2019/08/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40077 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انواع ساک دستی تبلیغاتی بگیران

خبرایران: مطمئن شوید در نمایشگاه بعدی که شرکت شما حضور دارد از ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید.
انواع ساک دستی تبلیغاتی بگیران

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام بگیران، هنگامی که روی فرش نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف راه می‌روید قطعاً تعداد زیادی از افراد و شرکت‌کننده‌ها را می‌بینید که ساک دستی تبلیغاتی را با خود حمل می‌کنند. این اتفاق دلیل بسیار خوبی را پشت خودش دارد که می‌تواند حقایق مهمی در مورد بازاریابی به شما یادآوری کند.

«ساک دستی‌های تبلیغاتی مانند بیلبوردهای متحرکی هستند که کمک می‌کنند پیام شرکت شما با گشتن مداوم در فضاهای مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تأثیر تبلیغاتی زیادی بر برند سازی و تبلیغات شما دارند. این ساک دستی مأمورهای بازاریابی کوچک و پنهان شما هستند که وظیفه‌ی اصلی‌شان پر کردن همه‌جا از لوگو و برند شما است.»

ساک دستی تبلیغاتی بیشتر از سایر محصولات تبلیغاتی طرفدار دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف ساک دستی تبلیغاتی مختص خودشان که لوگوی برندشان رویش ثبت شده را در حین جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف بین شرکت‌کنندگان پخش می‌کنند تا بتوانند از این طریق دو هدف را به انجام برسانند. یکی اینکه از سایر رقبا پیشی بگیرند و پارامتر آگاهی از برند را به اجرا بگذارند و دیگری اینکه تأثیر ذهنی مثبتی روی ذهن مخاطبانشان داشته باشند.

انواع ساک‌های تبلیغاتی

اما چه نوعی از این ساک دستی‌ها مناسب استفاده به‌عنوان محصولات تبلیغاتی هستند؟ کدام نوع ساک دستی تبلیغاتی می‌توانند کاربردی فرای نمایشگاه یا جشنواره برای برند شما داشته باشند و بتوانند پیام تبلیغاتی شما را به بیرون از فضای نمایشگاه هم منتقل کنند؟

در این متن با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع ساک دستی تبلیغاتی و مزیت‌های آن برای بازاریابی برندتان آشنا شوید. بازاریابی که بنا است برند شما را فراتر از سطح نمایشگاهی در آن‌که این ساک‌ها را به مشتری داده‌اید، تبلیغتان را بکند.

ساک دستی تبلیغاتی

قبل از اینکه بخواهید تصمیم بگیرید، خودتان را به‌عنوان یک شرکت‌کننده در یک نمایشگاه یا همایش تصور کنید. فکرش را بکنید که تعداد زیادی بروشور و برگه‌ی تبلیغاتی، خودکار، فلش مموری تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی زیاد دیگری دریافت کرده‌اید، علاوه بر آن‌ها دارید وسایل شخصی مانند کتاب و دفتر و تبلت خود را هم حمل می‌کنید.

همین اتفاق شلوغ و به‌هم‌ریخته فرصت بسیار خوبی برای شرکت‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند ساک دستی تبلیغاتی خود را به شرکت‌کنندگان در مراسم ارائه دهند. هرچند هدف اصلی از دادن این ساک دستی‌ها تبلیغ برندی است که لوگویش روی ساک چاپ شده، اما شما عملاً دارید شخصیت مثبتی از برند خود را با دادن این ساک دستی نشان می‌دهید. چرا که برخورد اولیه‌تان با مشتری، در قالب کسی بوده که به او در حمل وسایلش کمک کرده است.

نکته: یادتان باشد، در دادن ساک دستی تبلیغاتی خسیس نباشید. سعی نکنید فقط ساک را به کسی بدهید که به غرفه‌ی شما مراجعه کرده و بروشورهای شما را در دست دارد. حتی اگر فرد دستی پر از تبلیغات رقبا دارد، باز هم برای کمک به او جهت حمل محصولات تبلیغاتی دیگرش، به او ساک دستی تبلیغاتی بدهید. این حرکت بسیار هوشمندانه ایست. چرا که عملاً دارید از سایر رقبا به نفع خودتان استفاده می‌کنید. آن‌ها به مشتری شما دلیلی داده‌اند که از ساک تبلیغاتی شما استفاده کند.

ساک دستی پارچه‌ای

در بین تمام ساک دستی تبلیغاتی، ساک‌های نخی سبک‌وزن‌ترین هستند. اگر حمل کردن تعداد زیادی از ساک دستی تبلیغاتی و سنگین دیگر برایتان دشوار است، یک ساک دستی پارچه‌ای را انتخاب کنید که می‌تواند با وزن و دردسر کمتر، فضای موردنظرتان را برای شما فراهم کند.

ساک دستی پارچه‌ای یکی از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف هستند. چرا که نه تنها می‌توان از آن‌ها در طول نمایشگاه استفاده کرد، بلکه می‌توان تا سال‌ها بعد هم آن‌ها را مورد استفاده قرارداد.

ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

اینکه بتوانید یک تصویر دوست‌دار محیط‌زیست از شرکت خودتان ارائه بدهید امری بسیار مهم است. این به خاطر آن است که بیشتر مردم ترجیح می‌دهند مشتری شرکت‌هایی باشند که دوستدار و همساز طبیعت عمل می‌کنند و آلودگی ایجاد نمی‌کنند.

ساک دستی کاغذی از مواد تجزیه‌پذیر و همگام با طبیعت ساخته می‌شوند که می‌توانند برای سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید لوگوی برند خود را به‌خوبی و آسانی روی آن‌ها چاپ کنید.

ساک دستی کاغذی می‌توانند در زندگی روزمره هم همراه مشتری شما باشند. چرا که به‌خوبی می‌توان از این ساک دستی کاغذی در حین خریدهای روزانه استفاده‌ی کافی برد.

نتیجه‌گیری

گزینه‌ی زیادی از انواع ساک دستی تبلیغاتی وجود دارند که می‌توانند نظر مشتری‌های بالقوه‌ی شما را واقعاً جلب کنند و شما در رقابت تبلیغاتی بازار کمک زیادی کند. ساک دستی معمولی، پیک‌نیکی، پارچه‌ای یا حتی ساک دستی کاغذی تنها بخشی از گزینه‌های پیش‌روی شما هستند که می‌توانند همه‌گیری برندتان را تضمین کنند.

فارغ از اینکه چه نوع ساک تبلیغاتی را انتخاب می‌کنید، تحقیقات نشان داده‌اند که اکثریت مصرف‌کنندگان محصولات تبلیغاتی مختلف را در نمایشگاه‌های مختلف دریافت می‌کنند و تا مدت‌ها بعد از آن، آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند. ساک دستی تبلیغاتی محصولاتی هستند که در جلب‌توجه مخاطبان تأثیر زیادی دارند و همچنین برای مدت زیادی می‌توانند مشتری را با برند در تماس مستقیم نگه‌دارند تا برند به‌خوبی در ذهنشان ثبت شود.

نکته یادتان باشد که اصولاً ساک دستی مرغوب تبلیغاتی دور ریخته نمی‌شوند. نهایتاً از دستی به دست دیگر می‌روند که همین امر اتفاقاً می‌تواند به تبلیغات شما دامن بزند.

برای سفارش و تولید انواع ساک دستی تبلیغاتی مجموعه بگیران را می‌توانید به‌عنوان یک مرکز تخصصی تولیدکننده در زمینهٔ ساک دستی تبلیغاتی انتخاب کنید. کیفیت خدمات و محصولات مجموعه بگیران محصولات تولیدی خود را ضمانت می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.bagiran.iR مراجعه کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب