امروز: پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ [2019/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38484 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر

خبرایران: کارشناسان شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی ‌نفعان از ساعت 8 الی 24 پاسخگوی مشتریان هستند.
افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی و اعلام مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، مشتریان شرکت می‌توانند در هر زمان و مکانی با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک 89382-021 و نشانیwww.kins.ir و crm@kins.ir با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.

احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان دانست و گفت: اکنون به‌منظور جلب اعتماد و رضایت ارباب‌رجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب