امروز: پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ [2019/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38475 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به دلیل جلب رضایت مشتریان انجام شد؛

سامسونگ ایران پیشتاز برنامه جهانی شبانه‎روزی شدن پشتیبانی گوشی‌ تلفن همراه

خبرایران: سامسونگ ایران جزو اولین بازارهایی بود که از ماه‎ها قبل از رونمایی گلکسی S10‌ و با هدف جلب رضایت مشتریان و ایجاد بهترین تجربه کاربری در حوزه موبایل، خدمات پشتیبانی خود در حوزه موبایل را بصورت شبانه‌روزی عرضه می‎کرد.
سامسونگ ایران پیشتاز برنامه جهانی شبانه‎روزی شدن پشتیبانی گوشی‌ تلفن همراه

در مراسم رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S10‌ که در بیستم فوریه سال جاری برگزار شد، دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل، برنامه پشتیبانی 24 ساعته گوشی‌های تلفن همراه در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان را معرفی کرد. این برنامه با هدف سرعت بخشیدن به رفع نیازهای کاربران و پوشش حداکثری پشتیبانی تلفن همراه سامسونگ تدوین شده‌است. این روند که قبلاً در برخی از بازارهای اصلی سامسونگ، از جمله ایران اجرایی شده بود، قرار است تا سال 2020 بصورت فراگیر و در همه بازارها اجرایی شود.

سامسونگ ایران جزو اولین بازارهایی بود که از ماهها قبل از رونمایی گلکسی S10‌ و با هدف جلب رضایت مشتریان و ایجاد بهترین تجربه کاربری در حوزه موبایل، خدمات پشتیبانی خود در حوزه موبایل را بصورت شبانه‌روزی عرضه میکرد. براساس این برنامه، کاربران گوشیهای همراه سامسونگ این امکان را دارند تا در هر ساعت از شبانه روز از طریق تماس با شماره 42132-021 مشکل یا درخواست خود را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.

همزمان با اعلام برنامه جهانی سامسونگ برای شبانه روزی کردن خدمات پشتیبانی گوشیهای همراه، این شرکت اعلام کرد «ما معتقدیم نوآوری حاصل بررسی و برآورده کردن نیازها و درخواستهای کاربرانمان است. بسیار خوشحالیم که در مرکز تماس تلفن همراه سامسونگ، آماده پاسخگویی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته هستیم. با اجرای این برنامه از طریق ارتباط مداوم با کاربرانمان و بهره‌گیری از نظرات آنها، امکان ارائه باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش را فراهم نموده‌ایم».

به این ترتیب کاربران در هر زمانی از شبانه‌روز می‏توانند از طریق تماس صوتی یا چت آنلاین با کارشناسان ارتباط برقرار نمایند و در صورت نیاز کارشناسان از طریق اتصال از راه دور (Remote Management) بصورت آنی مشکلات کاربران را برطرف خواهند کرد.

یکی از خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل سامسونگ درایران، ارائه خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان ‌Smart Tutor  می‌باشد. با بهره‌گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، می‌توانند مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنند.

در واقع با استفاده از برنامه Smart Tutor، بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات، کاربر از طریق اینترنت با کارشناس فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و تایید مشتری، کارشناس مربوطه به گوشی‌ و تبلت او وصل شده و ایراد نرم‌افزاری دستگاه را رفع می‌کند. برای استفاده از این خدمات، می‌بایست اپلیکیشن Smart Tutor  دانلود و نصب گردد و اتصال به کارشناسان فنی با راهنمایی آنها انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ میتوانید با شماره تلفن 42132-021 تماس گرفته و یا به سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran مراجعه کنید.

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب