امروز: چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ [2018/12/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35629 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین

خبرایران: جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین، با حضور مدیر، معاون و روسای شعب منطقه با هدف بررسی میزان دستیابی شعب به اهداف تعیین شده، در استان کرمانشاه برگزار شد.
برگزاری جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه تورج رستمی سلیمانی مدیر استانهای غرب کشور ضمن تجزیه و تحلیل آمار شعب بر تسهیل امور بانکی مشتریان، صدور ضمانت نامه، اعتبارات اسنادی، حصول درآمدهای غیرمشاع و رعایت اصول مشتری مداری تاکید کرد.
سلیمانی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به بازار رقابتی بین بانک ها و اهمیت مشتری مداری که از اصول بانکداری است، باید با توجه ویژه به نیروی انسانی کارآمد، خلاق و پرتوان و همچنین استفاده مداوم از آموزش جهت نیل به اهداف تلاش کنیم. به عبارت دیگر باید گفت: اگر رضایت مشتری کاهش یابد سهم بازار نیز کاهش خواهد یافت.
مدیر شعب غرب کشور در جمع روسای شعب این مدیریت گفت: مدیران شعب باید افرادی مجرب، متخصص، فرصت طلب و ارزش آفرین برای مشتریان شعبه باشند. از سوی دیگر مدیر شعبه نقش بسیار مهمی در شکل دهی و هدایت عوامل مؤثر بر کارایی شعبه نظیر کارکنان، جذب منابع، ارائه تسهیلات، بازاریابی و حتی سبک چیدمان شعبه دارد. این مسئولیت مدیران است که از حرفه ای بودن، آموزش مناسب دیدن و آگاهی کارکنان نسبت به کل خدمات ارائه شده توسط بانک اطمینان حاصل کند.
در پایان این جلسه روسای شعب پیشنهاداتی را در خصوص پیشبرد اهداف تعیین شده، بیان کردند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب