امروز: شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ [2018/11/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
بازار سه: فروشگاه بازار سه
کد خبر: 35030 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر صباغی:

پست بانک در طراحی خدمات بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد

خبرایران: عضو هیات مدیره پست بانک ایران در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره کل بازاریابی این بانک گفت: این بانک در طراحی خدمات جدید بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد.
پست بانک در طراحی خدمات بانکی به نیازهای روز جامعه توجه دارد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، غلامحسین صباغی افزود: درراستای تحقق برنامه ایران الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، رویکرد سیاست های بازاریابی و طراحی محصول در این بانک به سمت خدمات نوین مبتنی بر فناوری است و تلاش می کنیم باجه های روستائی از محل مراجعه مردم به محل پشتیبانی خدمات الکترونیک بانکی تبدیل شوند.

صباغی مبنای تغییر مدیریت اداره کل بازاریابی را تقویت رویکرد فناورانه این اداره کل دانست و تصریح کرد: با اجرای این سیاست سرعت تبدیل نیازهای جامعه به سرویس بانکی رشد می کند و سهم ما از بازار خدمات بانکی افزایش می یابد.

صباغی در ادامه مهندس قیطاسوند را از مدیران جوان و خوشفکر بانک دانست و گفت: رویکرد جوانگرائی و تخصص محوری در انتخاب مدیران، آینده خوبی برای بانک رقم می زند. گفتنی است، در این مراسم از سیدحسین ابطحی رییس پیشین اداره کل بازاریابی و کامران کاویانی مسئول اداره کل مذکور تقدیر و حمید قیطاسوندنیز به عنوان سرپرست اداره کل بازاریابی معرفی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب