امروز: پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ [2019/08/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22966 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سومین کنفرانس بین‌المللی کیفیت؛

بانک ملی ایران نشان «تعهد به کیفیت» را دریافت کرد

بانک ملی در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت نشان «تعهد به کیفیت» را از سوی سازمان ملی استاندارد برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان در طول سال های گذشته دریافت کرد.
بانک ملی ایران نشان «تعهد به کیفیت» را دریافت کرد

 

نشان بانک ملی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این ‌بانک در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت که در محل همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان «تعهد به کیفیت» را از سوی سازمان ملی استاندارد (انجمن حامیان استاندارد و کیفیت ایران) برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان در طول سال های گذشته دریافت کرد.

این کنفرانس یکروزه با هدف بررسی و تبیین شاخصه های کیفیت در توسعه و ارتقای سطح کالاها و توانمندی امور تولیدی، خدماتی و صنایع کشور در جهت رقابت پذیری و ارزش نهادن به نیاز مخاطبان برگزار شد.

برگزاری این گردهمایی تخصصی که با سخنرانی و مشارکت علمی ۱۰ نفر از اساتید داخلی و خارجی، صاحب نظران و مسئولان کشور به صورت کارگاه آموزشی و نشست های تخصصی انجام شد، با هدف ارائه و انتقال تجربیات و یافته های موفق در حوزه ارتقای کیفیت صنایع، سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی کشور صورت گرفت.

بررسی شاخصه های کیفیت در قرن ۲۱، شناخت عوامل مهم برای افزایش کیفیت تولیدات، راهکارهای اساسی برای ورود به بازارهای جهانی و مبنای موثر برای ارتقای سازمان های خدمات محور از مهمترین رویکردها و محورهای اصلی این کنفرانس بود.

در این کنفرانس نمایشگاه جنبی برندهای ایرانی با حضور بیش از ۴۰ صنایع و سازمان موفق و برتر کشور در حوزه های بانکداری، بیمه، پوشاک، موادغذایی، فناوری، معدن، محصولات خانگی و بهداشت ودرمان به منظور عرضه و معرفی محصولات و خدمات برگزار شد که بانک ملی ایران هم در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای در کنار دیگر برندهای ایرانی حضور داشت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب