امروز: جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ [2019/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16630 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترمهدی جبرائیلی اعلام کرد؛

سخنرانی شهرام جزایری و مایکل لندردرهمایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین وافزایش فروش/زیرساخت های تکنولوژی اینترنتی در کشور مساعد و مناسب نیست/باید با روشهای درست و اصولی و جهانی با صنعت فروش و بازاریابی آشناشویم

خبرایران: نابغه اقتصادی و تجارت بین الملل و دبیر کل خاورمیانه جامعه مدیران وکارافرینان اتحادیه اروپا و آسیا گفت: همایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین وافزایش فروش 21 مرداد با حضور «مایکل لندر» سخنران برتر حوزه مارکتینگ و «شهرام جزایری » تحلیلگر اقتصادی در محل کتابخانه ملی برگزار می شود.
سخنرانی شهرام جزایری و مایکل لندردرهمایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین وافزایش فروش/زیرساخت های تکنولوژی اینترنتی در کشور مساعد و مناسب نیست/باید با روشهای درست و اصولی و جهانی با صنعت فروش و بازاریابی آشناشویم

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری «همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش»صبح امروز 12 مردادماه 1395 با حضور«دکترمهدی جبرائیلی»نابغه اقتصادی و تجارت بین الملل، دبیر کل خاورمیانه جامعه مدیران وکارافرینان اتحادیه اروپا و آسیا ومدیر امور بین الملل کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی،«دکترحمیدرضا اسماعیل خو» متخصص مدیریت اجرایی از دانشگاه ژان مولن فرانسه و ازمحققین بنیاد ملی آموزش مدیریت فرانسه، متخصص بازارابی دیجیتال،«مهندس صادق مالکی» دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران و مشاور و مدرس بازاریابی و برندینگ اینترنتی و مدل های کسب درآمد اینترنتی ،«خانم آیت حسینی» معاون سابق ارزیابی شناسا و معاون تحلیل و پایش اداره بازارافزایی بانک آینده و اصحاب رسانه در محل پژوهشکده فناوری اطلاعات برگزارو دراین نشست خبری«مهدی جبرائیلی» مدیر امور بین الملل کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی اظهارداشت: همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش 21 مرداد با حضور «مایکل لندر» سخنران برتر حوزه مارکتینگ و «شهرام جزایری » تحلیلگر اقتصادی در تهران برگزار می شود .

مدیر امور بین الملل کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی تصریح کرد: مطالعه اقتصاد کشورها نشان می دهد برخی از کشورها توانسته اند به اندازه 200 تا 300 سال سایر کشورها با رشد تکنولوژی بهبود وضعیت اقتصادی را بدست آورند و در سفر اخیر مسئولانی از سازمان تجارتَ جهانی این خوش بینی وجود داشت که بتوان در زمینه تجارت الکترونیک و بهبود زیرساخت های آن در کشور اقداماتی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط تجارت به گونه ای است که از برخی از فرصتهای به وجود آمده استفاده مناسب صورت نمی گیرد واز 2 سال گذشته که با بروز اختلاف میان ترکیه و روسیه فرصت لازم برای انجام صادرات به این کشور فراهم شده است متاسفانه استفاده لازم صورت نگرفته و کالاهایی به روسیه صادر شده است که از استاندارد لازم برخوردار نیست.

دکترجبرائیلی تاکید کرد: به طور مثال به جای صادرات پنیر 650 گرمی تنها 180 گرم ماده پنیر در بسته بندی ها وجود داشته و بسیاری از کالاهای صادراتی دیگر نیز از کیفیت لازم برخوردار نبودند و این شرایط نشان می دهد در بحث توسعه صادرات و بازاریابی نوین باید کالای صادراتی وجود داشته باشد که از کیفیت لازم برخوردار باشد و تحریم اروپا و اختلافاتی که روسیه با ترکیه داشت بهترین زمان برای استفاده از این بازار صادراتی بوده است.

وی عنوان داشت: باید با روشهای درست و اصولی و جهانی با صنعت فروش و بازاریابی آشنا شد و واردات و صادرات واقعی جایگزین تجارت رانتی شود و ورود به تجارت جهانی موجب جهش های اساسی در اقتصاد خواهد شد و باید کیفیت تولیدات نیز به سطح جهانی افزایش یابد در غیر این صورت بسیاری از تولیدکنندگان فعلی کشور قابلیت رقابت با تولیدکنندگان سایر کشورها را نخواهند داشت و از عرصه رقابت و تولید حذف خواهند شد.

دکترجبرائیلی اضافه کرد: زیرساخت های تکنولوژی اینترنتی در کشور مساعد و مناسب نیست و تکنولوژی در اروپا به گونه ای است که موجب برنامه ریزی مناسب در تمامی بخشهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می شود ومقاومت مردم در کشورهای جهان سوم برای پیوستن به تکنولوژی زیاد است و این در حالی است که هماهنگی مردم با تکنولوژی در بحث تجارت اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

وی ابرازداشت: دنیا درحال طی کردن دگردیسی عجیبی در تکنولوژی است و ایران نیز باید در مسیر این دگردیسی با سایر کشورها هماهنگ شود وتجارت جدید و بازاریابی اینترنتی به گونه ای است که در سالهای آینده تجارت سنتی را با سیل خود خواهد بود و این فرصتی است تا کسب و کارها و تولیدات مطابق با تکنولوژی روز هماهنگ شود.

جبرائیلی درپایان سخنان خود گفت: پس از برجام بیش از 120 هیات تجاری به ایران سفر کرده اند که خروجی چندانی تا کنون نداشته و سیستم تجاری و اقتصادی کشور نیازمند رسیدن به سطحی از هوشمندی و ایجاد ساختار برای تجارت بین الملل است.

 

دکتراسماعیل خو: 17 هزار فروشگاه الکترونیکی در کشور ایجاد شده  است

دکترحمیدرضا اسماعیل خو متخصص مدیریت اجرایی از دانشگاه ژان مولن فرانسه و ازمحققین بنیاد ملی آموزش مدیریت فرانسه، متخصص بازارابی دیجیتال در ادامه این نشست اظهارداشت: با تکنولوژی و پهنای باند کنونی 80 درصد فرایند های روزمره جمعیت قابلیت تبدیل به عادت های مناسب را دارد و 80 درصد هزینه ها و فشارهایی که به محیط زیست در جوامع شهری تحمیل می شود با استفاده از تکنولوژی قابل حل و بهبود است.

وی عنوان داشت: فرایند الکترونیکی شدن در حال گسترش به فعالیت هایی است که در گذشته تصور آن غیرممکن بوده و تهران شهری آلوده و پرترافیک است که تجارت الکترونیک به عنوان یک استراتژی نه یک ابزار لوکس به بهبود شرایط آن کمک خواهد کرد.

دکتراسماعیل خو افزود: در گوگل ترند کلماتی مانند بازاریابی الکترونیکی تثبیت شده و نشان می دهد امروزه واژه های تجارت الکترونیکی مورد استفاده بسیار قرار می گیرد و 17 هزار فروشگاه الکترونیکی در کشور ایجاد شده و این امر ضرورت توجه به بحث بازاریابی دیجیتال را پررنگ می کند.

این متخصص بازارابی دیجیتال درپایان این نشست خبری گفت: زیرساختهای تجارت الکترونیک و بازاریابی نوین هم حقوقی ، اینترنتی و هم امنیتی است و در مسائل امنیتی نیز یکی از مهمترین زیرساخت ها موضوعات فرهنگی است و وقتی شرکت ها تفاوت HTTP و HTTPS را درک نکنند ایجاد زیرساخت امنیتی نمی تواند به بهبود امنیت کمک کند.

بنابراین گزارش، همایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین وافزایش فروش 21 مرداد در محل کتابخانه ملی برگزار و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به http://conf.e-act.ir مراجعه کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب